met persoonlijke bedankjes voor naasten en vrienden

met troostrijke woorden voor nabestaanden

met inspirerende gedichten en kaarten bij ziekte

Veel gestelde vragen

 

  1. Hoe kan ik een of meerdere artikelen retourneren?
    Retourneren is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
    Verstuur het pakket naar het volgende adres:
    TROOOST
    Oude Gracht 13
    1601 RD ENKHUIZEN
    De kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor de koper. Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 14 dagen. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen betalen we je het bedrag binnen 14 dagen terug.

 

2. Wat is de levertijd op jullie webshop?
Voor 16:00 besteld = dezelfde dag verzonden.
Ervaring leert dat bijna elke bestelling binnen NL de volgende dag ook daadwerkelijk wordt bezorgd.
Helaas hebben wij helaas geen invloed op de levertijd wanneer er bij Postnl een vertraging optreed.

Let op! Het duurt vanzelfsprekend langer voordat Postnl een pakketje in het buitenland aflevert, hier hebben wij helaas geen invloed op.

 

3. Heb je je bestelling niet naar tevredenheid ontvangen?
Voor vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met info@troooost.nl. Wij streven ernaar je mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

4. Wat zijn de betalingsmogelijkheden op jullie site?
Je kunt bij ons betalen met Ideal.

 

5. Hoeveel zijn de verzendkosten?
Voor 1 wenskaart zijn de verzendkosten € 1,46
Voor 2 tot 3 wenskaarten zijn de verzendkosten € 2,19
Voor 4 tot 10 wenskaarten zijn de verzendkosten € 2,92
T/m 2 kg zijn de verzendkosten € 3,95

Boven de €50,- zijn de verzendkosten gratis

Bovenstaande prijzen gelden voor verzendingen binnen Nederland. Mocht je willen weten wat de verzendkosten bedragen naar het buitenland, stuur dan een mail naar info@trooost.nl

 

6. Heb je een vraag die niet in de veel gestelde vragen voorkomt?
Indien je een vraag hebt die niet voorkomt in de veel gestelde vragen dan kun je een mail sturen naar info@trooost.nl